مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 15:362016-02-15سياسي

توصیه های پناهیان برای حفظ شادی در زندگی زوج های جوان


حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: د شادی که در اول زندگی حاکم است را در زندگی حفظ کنید و اجازه ندهید شادی از بین رود و باید زوجین همدیگر را در این امر کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مراسم نخستین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه شاهد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان،شعر خوانی دکتر عباس احمدی، مولودی خوانی حاج میثم احمدی پور و با اجرای سید علی ضیا و با حضور زوج های دانشجو و مسئولین و دانشجویان دانشگاه روز 25 بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در سخنرانی خود بیان داشتند: اولین توصیه که به زوج های جوان دارم شاد بودن در زندگی، احساس شیرینی و احسان رضایت از پروردگار است و این یکی از اصول دین ما می باشد، واقعا اگر کسی که ادعای دینداری و مذهبی بودن دارد، باید انسان شادی باشد و اینکه در خود متن قرآن داریم که تعداد انسانهای بانشاط کم اند به این دلیل است که مولفه ی انسان شاد یعنی شاکر بودن از خداوند و این باید در متن زندگی موج بزند.

اینکه در زندگی چرا باید شاد نبود؟ و چرا باید مشغول شادی های سطحی باشیم؟ امیرمومنین علیه السلام در این زمینه توصیه می کنند که مومن دایما باید با نشاط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پناهیان برای حفظ شادی در زندگی زوج های جوان

توصیه های پناهیان برای حفظ شادی در زندگی زوج های جوان