مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 12:012016-02-16سياسي

دور جدید مبارزات اپوزیسیون ونزوئلا علیه دولت آغاز می شود


اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد که دور جدیدی از مبارزات خود علیه دولت با هدف سرنگونی رییس جمهور این کشور را در پیش خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد که به زودی دور جدیدی از مبارزات خود علیه دولت این کشور با هدف سرنگونی نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا را در پیش خواهد گرفت.

خسوس توره آلبا دبیر اجرایی ائتلاف اپوزیسیون هیئت اتحاد دموکراتیک ونزوئلا در این رابطه طی مصاحبه ای عنوان کرد: ما از امروز دور جدید مبارزات خود علیه دولت را آغاز خواهیم کرد و این مسیر ما را به اندازه کافی به اهداف خود نزدیک خواهد کرد.

وی افزود: بحران فعلی ونزوئلا یک راه حل سیاسی دارد که می تواند این وضعیت را بدون اقدامات خشونت آمیز، کودتا و یا هرگونه اغتشاش خونین ساماندهی کند.

توره آلبا در ادامه تصریح کرد: تصمیم جدید دادگاه عالی ونزوئلا مبنی بر تأیید مشروعیت و اعتبار فرمان نیکلاس مادورو برای اعلام شرایط ویژه اقتصادی در این کشور، موجب تحریک اپوزیسیون ونزوئلا شده و هیئت اتحاد دموکراتیک قصد دارد در واکنش به این اقدام راهبردهای سیاسی لازم را به کار گیرد.

از سوی دیگر خوآن پابلو گوآنیپا نماینده اپوزیسیون مجلس ونزوئلا نیز طی یادداشتی خاطرنشان کرد: دیگر زمان آن فرا رسیده که اپوزیسیون ونزوئلا سازوکارهای لازم برای انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید مبارزات اپوزیسیون ونزوئلا علیه دولت آغاز می شود

دور جدید مبارزات اپوزیسیون ونزوئلا علیه دولت آغاز می شود