مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 13:552016-02-16سياسي

با مشکلات زیادی در اجرای قوانین جدید روبرو هستیم


معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هر دو قانون جدید مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری از نظر تئوری و نظری در حد عالی است و هیچکس از نظر تئوری نمی تواند ایرادی به این قوانین بگیرد، - اما در زمان عمل با مشکلات زیادی در اجرای این قوانین روبرو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت السلام والمسلمین محمد مصدق برگزاری نشست های علمی با رویکرد کاربردی را یکی از ضروریات آموزش قضات عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر و با تصویب و لازم الااجرا شدن دو قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری، متاسفانه رویه های گوناگونی در کشور حاکم می شود.

وی افزود: برگزاری نشست های علمی برای قضات کمک می کند تا در خصوص یک موضوع خاص در پرونده ای رویه واحد اتخاذ شود و قضاتی که از استان های مختلف در این نشست ها شرکت می کنند این رویه ها را به استان های خود می برند و در نتیجه به مرور رویه واحد در کل کشور ایجاد می شود.

مصدق گفت: در حال حاضر هر دو قانون جدید مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری از نظر تئوری و نظری در حد عالی است و هیچکس از نظر تئوری نمی تواند ایرادی به این قوانین بگیرد، اما در زمان عمل با مشکلات زیادی در اجرای این قوانین روبرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشکلات زیادی در اجرای قوانین جدید روبرو هستیم

با مشکلات زیادی در اجرای قوانین جدید روبرو هستیم