مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 14:162016-02-16سياسي

منشور اخلاق انتخاباتی استان اردبیل تدوین شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: منشور اخلاق انتخاباتی استان اردبیل با اهتمام و تلاش شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: ائمه جمعه شهرستان ها در راستای برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها و پیگیری مصوبات آن اهتمام و حمایت همه جانبه ای دارند که این امر شایسته قدردانی است.

وی با تاکید بر نقش تعاملی اعضای شورای فرهنگ عمومی در سطح استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رصد مسائل فرهنگی و بررسی و ارایه راهکارهای علمی و عملی مناسب برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان از شوراهای پیشتاز، مبتکر و خلاق کشور در برگزاری کارگروه ها و نشست های فنی و تخصصی برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی و تدوین و ارایه طرح های مناسب برای فرهنگسازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تدوین منشور اخلاق انتخاباتی، ارایه و تصویب طرح کاهش میزان طلاق در استان و تکریم و نکوداشت مفاخر و چهره های تاثیرگذار فرهنگی و هنری و ادبی را از برجسته ترین این فعالیت ها برشمرد و افزود: شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها در سایه درایت ائمه جمعه، جلسات خود را به طور منظم و مستمر برگزار می کنند و این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور اخلاق انتخاباتی استان اردبیل تدوین شد

منشور اخلاق انتخاباتی استان اردبیل تدوین شد