مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 15:212016-02-16بين الملل

مقام اسبق ریاست جمهوری ونزوئلا: آمریکا به دنبال تضعیف نیروهای مسلح ملی ونزوئلا است


رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو به نقل از معاون اسبق ریاست جمهوری ونزوئلا گزارش داد که در پی بروز بحران سیاسی در این کشور، آمریکا به دنبال تضعییف نیروهای مسلح ملی ونزوئلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، خوزه ویسنته رانخل معاون پیشین رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد: در پی بحران سیاسی که در حال حاضر ونزوئلا از آن رنج می برد، سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به سیا به دنبال سرنگونی دولت نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا از طریق تضعیف نیروهای مسلح ملی بولیواری در این کشور می باشد.

وی در این رابطه عنوان کرد: سازمان سیا در نظر دارد با استفاده از فرصت ایجاد شده، در بین نیروهای مسلح ملی بولیواری نفوذ کرده و سیستم امنیتی ونزوئلا را از درون تهی کند؛ یکی دیگر از اهداف این سازمان آمریکایی سست کردن اعتقاد فرماندهان نظامی ونزوئلا و فراری دادن آنها می باشد.

رانخل افزود: سازمان جاسوسی آمریکا همچنین قصد دارد پس از فراری دادن افسران نیروهای مسلح ملی بولیواری، نیروهای مورد نظر خود را جایگزین آنان کند.

این سیاستمدار ونزوئلایی همچنین تصریح کرد: آمریکا در ادامه این اقدامات، از افسران و سربازان فراری ونزوئلایی برای جنگ رسانه ای علیه دولت این کشور استفاده کرده و اطلاعات لازم درباره دولت نیکلاس مادورو را از آنان به دست خواهد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اسبق ریاست جمهوری ونزوئلا: آمریکا به دنبال تضعیف نیروهای مسلح ملی ونزوئلا است

مقام اسبق ریاست جمهوری ونزوئلا: آمریکا به دنبال تضعیف نیروهای مسلح ملی ونزوئلا است