مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 بهمن 1394 ساعت 09:562016-02-17سياسي

جشنواره آوای بیداری برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس بسیج هنرمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا استعدادهای موسیقی این استان در تمامی نقاط را شناسایی کنیم، گفت: یکم اسفندماه برای نخستین بار در استان جشنواره موسیقی آوای بیداری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، پیام یوسفی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین دستاورد جشنواره آوای بیداری معطوف کردن آحاد مردم جامعه به ظرفیت موسیقی است.

وی با بیان اینکه موسیقی می تواند در اشاعه شهادت، روحیه پایداری، شهامت و ایثار نقش زیادی داشته باشد، افزود: جشنواره آوای بیداری برای توجه بیش از پیش سروده های حماسی تدارک دیده شده است.

رییس بسیج هنرمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای جشنواره آوای بیداری تعداد 60 اثر از خراسان جنوبی در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: ظرفیت موسیقی خراسان جنوبی می تواند در راستای دفاع از هویت انقلابی به نظام کمک کند.

یوسفی با بیان اینکه تلاش می کنیم استعدادهای فراوان موسیقی در تمامی نقاط خراسان جنوبی شناسایی شود تا بتوان از این ظرفیت ها در مراحل دیگر استفاده کرد، افزود: خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس از ظرفیت موسیقی خوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه جشنواره آوای بیداری شامل بخش های سرود، تواشیح، موسیقی محلی و موسیقی سنتی است، اظهار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آوای بیداری برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره آوای بیداری برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود