مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 بهمن 1394 ساعت 08:052016-02-18فناوري

چگونه نقشه آفلاین را به Google Maps اضافه کنیم؟


با این ویژگی به راحتی می توان نقشه منطقه مورد نظر را دانلود و بدون اتصال به اینرتنت از امکانات اپلیکیشن گوگل مپس استفاده کرد.

- حتما اگر دارنده ی یک گوشی هوشمند باشید نام گوگل مپس را شنیده اید.

اپلیکیشن و سرویس نقشه ای که با وجود چندین رقیب قدرتمند از چند کمپانی مطرح از جمله اپل و مایکروسافت، هنوز هم به عنوان رهبر نقشه ها عرض اندام می کند.

تا چند ماه قبل شاید اگر از کسی می پرسیدید که نقشه آفلاین در گوگل مپس وجود دارد با جدیت جواب منفی از وی می شنیدید، اما اخیرا گوگل این ویژگی را به نقشه ی خود اضافه کرده است که باعث شده کاربران بسیاری از جمله افرادی که کمتر به اینترنت دسترسی دارند بسیار خوشحال شوند.

البته در حال حاضر این قابلیت فقط در اپلیکیشن اندرویدی گوگل مپس وجود دارد و گوگل قول داده به زودی کاربران آی او اس نیز بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

حال با این ویژگی به راحتی می توان نقشه منطقه مورد نظر را دانلود و بدون اتصال به اینرتنت از امکانات اپلیکیشن گوگل مپس استفاده کرد.

متاسفانه گوگل محدودیتی ایجاد کرده است تا کاربران نتوانند نقشه ی آفلاین منطقه ای بزرگتر از 50 کیلومتر مربع را یک باره دانلود کنند، بر همین اساس شما نمی توانید نقشه آفلاین کامل یک کشور را دانلود کنید و باید به دانلود نقشه ی شهر خود اکتفا نمایید، البته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه نقشه آفلاین را به Google Maps اضافه کنیم؟

چگونه نقشه آفلاین را به Google Maps اضافه کنیم؟