مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 بهمن 1394 ساعت 08:302016-02-19اجتماعي

همایش ملی ورزش در کودکی


همایش ملی ورزش در کودکی با هدف استعدادیابی و هنجاریابی بیومکانیکی کودکان اردیبهشت ماه سال آینده توسط دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

- با هدف استعدادیابی و هنجاریابی بیومکانیکی کودکان اردیبهشت ماه سال آینده توسط دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش ملی ورزش در کودکی با هدف استعدادیابی، هنجاریابی بیومکانیکی کودکان، نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش کودکان، رویکرد بیومکانیکی و آسیب ورزشی به ورزش قهرمانی کودکان و .

اردیبهشت ماه سال آینده توسط دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

محورهای همایش عبارتند از: حوزه فیزیولوژی ورزشی: فیزیولوژی ورزش دوران رشد استعدادیابی جسمانی و فیزیولوژیکی دوران کودکی تغذیه و کنترل وزن در کودکی پیامدهای فیزیولوژیکی فقر حرکتی و بیماری در دوران کودکی پایش تمرینی و عوامل پیش بینی در عملکرد ورزش کودکان حوزه مدیریت ورزشی: نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش کودکان مدیریت استعدادیابی و پرورش استعداد مدیریت اماکن و تجهیزات ورزش کودکان کودک، بازی و تفریح فعال نقش نهادها در توسعه ورزش کودکان حوزه حرکات اصلاحی و بیومکانیک: بیومکانیک مؤثر بر عملکرد ورزش کودکان ارگونومی و استانداردسازی تغییرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی ورزش در کودکی

همایش ملی ورزش در کودکی