مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اسفند 1394 ساعت 10:462016-02-21سياسي

نمایندگان حامی دولت در مجلس ونزوئلا: مادورو استعفا نمی دهد


رسانه کوبایی پرنسا لاتینا به نقل از نمایندگان طرفدار دولت در مجلس ونزوئلا نوشت: رییس جمهور این کشور استعفا نخواهد داد و مجلس باید پرداختن به این موضوع را رها کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، هکتور رودریگز رهبر حزب قطب بزرگ میهن پرستی در مجلس ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد: نیکلاس مادورو رییس جمهور کشور استعفا نخواهد کرد و نمایندگان مجلس ونزوئلا باید از پرداختن به این موضوع دست بردارند.

وی در ادامه در مقابل تلاش اپوزیسیون برای خارج کردن مادورو از مسند قدرت در این کشور، به دفاع از وی پرداخت.

رودریگز با اشاره به هنری راموس آلوپ رییس مجلس ونزوئلا، از وی خواست جستجو برای یافتن راه میان بر را کنار بگذارد و با ترک صحنه این نمایش، به انجام وظایف خود روی آورد.

از سوی دیگر الیاس خوآیا نماینده مجلس ونزوئلا که متعلق به همین حزب می باشد نیز اعلام کرد: حزب قطب بزرگ میهن پرستی از رییس جمهور ونزوئلا دفاع خواهد کرد.

وی در این رابطه افزود: مادورو رییس جمهور منتخب ونزوئلا است و همواره تمام تلاش خود برای انجام وظایفش را به کار می گیرد؛ این دلیل کافی برای ما است تا به دفاع از دولت ونزوئلا برخیزیم.

خوآیا همچنین تصریح کرد: راموس آلوپ می گوید که به زودی فرمان خروج مادورو از قدرت را صادر خواهد کرد؛ من نمی دانم وی با تکیه بر کدام ملت، کدام نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان حامی دولت در مجلس ونزوئلا: مادورو استعفا نمی دهد

نمایندگان حامی دولت در مجلس ونزوئلا: مادورو استعفا نمی دهد