مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 11:562016-02-22سياسي

رییس مجلس ونزوئلا: برخی نظامیان ونزوئلا در حال توطئه علیه مادورو هستند


رسانه ونزوئلایی پانوراما به نقل از رییس مجلس ونزوئلا گزارش داد که برخی نیروهای نظامی این کشور در حال توطئه چینی علیه رییس جمهور ونزوئلا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، هنری راموس آلوپ رییس مجلس ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد: هم در بین نیروهای نظامی ونزوئلا و هم در بین اعضای دولت این کشور افرادی حضور دارند که در حال توطئه چینی علیه نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا هستند.

وی در این رابطه عنوان کرد: در بین نیروهای مسلح ونزوئلا 3 گروه و در بین اعضای حزب حاکم سوسیالیست متحد این کشور نیز 4 گروه حضور دارند که با توطئه چینی علیه مادورو در تلاش برای برکناری وی از قدرت هستند.

راموس آلوپ در ادامه سخنان خود افزود: اپوزیسیون ونزوئلا سعی دارد تا با به کارگیری روش های قانونی رییس جمهور این کشور را از سمت خود برکنار کند.

رییس مجلس ونزوئلا همچنین تصریح کرد: باید گزینه های موجود برای عزل قانونی مادورو را به دقت مورد بازبینی قرار دهیم تا به راه حلی که از سوی دادگاه عالی ونزوئلا نیز قابل قبول باشد، دست پیدا کنیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از اقدامات مغرضانه دادگاه عالی ونزوئلا، خاطرنشان کرد: دادگاه عالی در حال مهیا ساختن شرایطی برای به تعلیق درآوردن فعالیت های مجلس ونزوئلاست؛ تلاش این دادگاه برای محدود ساختن و یا از میان برداشتن مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس ونزوئلا: برخی نظامیان ونزوئلا در حال توطئه علیه مادورو هستند

رییس مجلس ونزوئلا: برخی نظامیان ونزوئلا در حال توطئه علیه مادورو هستند