مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 17:152016-02-22سياسي

انصراف 15 نفر از کاندیداهای مجلس در کرمان


رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "حمید ذکااسدی" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تاکنون 15 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و تا امروز 132 نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند.

وی بیان کرد: سه نفر از کاندیداها در استان کرمان قبل از 28 بهمن ماه 94 انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه و یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: از 28 بهمن ماه 94 نیز تا دیروز 2 اسفند ماه 94 نیز هشت نفر انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، سه نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور بودند.

ذکااسدی اضافه کرد: از دیروز تا امروز نیز چهار نفر انصرافی داشتیم که یک نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه، یک نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج انصراف داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 15 نفر از کاندیداهای مجلس در کرمان

انصراف 15 نفر از کاندیداهای مجلس در کرمان