مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اسفند 1394 ساعت 10:012016-02-25اجتماعي

مقابله با مراکز فروش آبزیان و لاک پشت در ایام نوروز/کشف مار پیتون در یک خانه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از تجهیز گشت های اداره زیرمجموعه اش در ایام نزدیک به نوروز خبرداد و گفت: گشت ها به طور مستمر فعالیت کرده و با مراکز فروش آبزیان و لاک پشت در این ایام برخورد می کنند.

- محمد حسین بازگیر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم" با بیان این مطلب افزود: با این مراکز فروش در ایام نزدیک به نوروز برخورد خواهیم کرد.

وی درباره قاچاق حیوانات در تهران نیز گفت:یکی از موضوعاتی که مربوط قاچاق حیات وحش در تهران است اقلامی همچون پوست و شاخ است.

یکی از وظایف ما در حوزه گشت و نظارت بحث مبارزه با خرید و فروش قاچاق است و یگان حفاظت در شهر تهران قاچاق پرندگان،اجزای پستانداران و گونه های وارداتی محافظت شده را داشته و با شکار غیر مجاز نیز به طور جد برخورد شده است.

بازگیر ادامه داد: در اطراف تهران و حیطه شهرستان نیز با شکار و صید غیر مجاز برخورد جدی شده است و گشت ها موارد متعددی را شناسایی و به مسئولان قضایی معرفی کرده اند.

وی یکی دیگر از تخلفات در تهران را مربوط به نگهداری جانواران دانست و گفت: برخی تقاضاها در تهران باعث شده سوداگران و قاچاقچیان بازاری را پیدا کنند و گونه های وارداتی را بیشتر به متقاضیان بفروشند و در این مورد نیز کشفیاتی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با مراکز فروش آبزیان و لاک پشت در ایام نوروز/کشف مار پیتون در یک خانه

مقابله با مراکز فروش آبزیان و لاک پشت در ایام نوروز/کشف مار پیتون در یک خانه