مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اسفند 1394 ساعت 08:262016-02-27سياسي

اعزام 90 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به اردوی راهیان نور


مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی تهران از اعزام 90 نفر از دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور خبر داد.

- محمد حبیبی، مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "گفت:در اسفند ماه سال جاری حدود 90 دانشجو اعم از خواهر و برادر از دانشگاه علم و فرهنگ به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس اعزام خواهند شد که این نشان از زنده بودن نام و یاد شهادت در فضای دانشگاهی دارد و نشان می دهد دانشجویان همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی علاقه مند هستند و دوستدار ادامه این راه هستند.

وی افزود: اردوی راهیان نور در سال 94 با مشکلات فراوان مالی مواجه شد که متاسفانه آنطور که انتظار می رود نتوانستیم افزایش تعداد داشته باشیم،در حالی که تعداد ثبت نامی ها بسیار بیشتر است،اما توان مالی مجموعه در حد همین 90 نفر است که امید است مسئولین چاره ای بیندیشند، یکی از راهکارها کاهش اصراف ها و کاهش بودجه های زیاد برنامه های بی فایده فرهنگی برخی ارگان ها مثل وزرات ارشاد می باشد.

حبیبی اضافه کرد:اگر به راهیان نور به عنوان یک سیر فرهنگی کامل در کشور نگاه شود که از لحاظی هم بعد فرهنگی هم آموزشی هم عقیدتی را دارا می باشد،آنوقت همه دستگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 90 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به اردوی راهیان نور

اعزام 90 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به اردوی راهیان نور