مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 12:412016-02-28سياسي

برای مقابله با قانون عفو ملی رییس جمهور ونزوئلا طرح ملی حقوق بشر را تصویب کرد


رسانه ونزوئلایی ال اونیورسال گزارش داد: رییس جمهور ونزوئلا طرح ملی حقوق بشر در این کشور را تصویب کرد و آن را سپری در مقابل قانون عفو ملی خواند.

- ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته طرح ملی حقوق بشر در این کشور را به تصویب رساند و آن را سپری در برابر قانون عفو ملی که توسط نمایندگان اپوزیسیون مجلس ونزوئلا تصویب شده است، خواند.

وی در این رابطه عنوان کرد: می خواهید بدانید که قوی ترین سپری که ما در مقابل قانون عفو مجرمانه به کار خواهیم گرفت، چیست؟ این سپر طرح ملی حقوق بشر است که ما امروز آن را به تصویب رساندیم و تا سال 2019 نیز دارای اعتبار می باشد.

مادورو درباره قانون عفو ملی نیز تأکید کرد: این قانون هرگز از مقر ریاست جمهوری ونزوئلا عبور نخواهد کرد و همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودم، من این قانون را امضا نخواهم کرد.

لئوپولدو لوپز یکی از سران اپوزیسیون ونزوئلا که به علت ارتکاب به خشونت در جریان تظاهرات های ضد دولتی سال 2014 به حدود 14 سال حبس محکوم شده بود، یکی از کسانی است که از تصویب و اجرای قانون عفو ملی نفع فراوانی می برد.

رییس جمهور ونزوئلا در این راستا تصریح کرد: اطرافیان لوپز با اجرای این طرح که با سفارت آمریکا در ونزوئلا نیز هماهنگ شده است، به تک تک قربانیان و خانواده های آنان آسیب می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با قانون عفو ملی رییس جمهور ونزوئلا طرح ملی حقوق بشر را تصویب کرد

برای مقابله با قانون عفو ملی رییس جمهور ونزوئلا طرح ملی حقوق بشر را تصویب کرد