مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 17:462016-02-28اقتصادي

وام مسکن مهر در استان بوشهر 50 میلیون ریال افزایش یافت


مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای تسریع در تکمیل مسکن های مهر نیمه تمام استان بوشهر با افزایش 50 میلیون ریالی وام مسکن مهر استان بوشهر زمینه رفع مشکلات تامین منابع مالی متقاضیان این واحدها برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرزاد رستمی بعدازظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت های مسکن مهر در استان بوشهر تامین می شود اظهار داشت: یکی از زیرساخت های مجتمع های مسکونی مهر در استان بوشهر مشکل آب و فاضلاب است که در این حوزه طرح های مهمی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز مجتمع مسکن مهر 660 واحدی بوشهر تامین می شود تصریح کرد: در این زمینه ضمن تامین فضای سبز طرح های عمران شهری اجرایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از صادر شدن گواهینامه پایان کار 660 واحدی بوشهر خبرداد و بیان کرد: شبکه آبرسانی مسکن مهر بوشهر اجرایی می شود و تا پایان اردیبهشت امسال به بهره برداری می رسد.

رستمی از افزایش وام مسکن مهر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده وام مسکن مهر در استان بوشهر تا هفته آینده افزایش می یابد و از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان می رسد که با افزایش 50 میلیون ریالی این وام زمینه تسریع در تکمیل مسکن های نیمه تمام فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن مهر در استان بوشهر 50 میلیون ریال افزایش یافت

وام مسکن مهر در استان بوشهر 50 میلیون ریال افزایش یافت