مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 09:562016-02-29سياسي

نماینده سوسیالیست مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون تنها به دنبال عزل مادورو است


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از یکی از نمایندگان سوسیالیست مجلس ونزوئلا گزارش داد: اپوزیسیون این کشور تنها به دنبال عزل رییس جمهور است و امیدی به کسب این عنوان ندارد.

- ، هکتور رودریگز نماینده سوسیالیست مجلس ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد: اپوزیسیون ونزوئلا تمام تلاش خود را برای عزل نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور به کار گرفته است اما امیدی به دستیابی به این عنوان و گام نهادن در کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا ندارد.

وی افزود: نمایندگان راستگرای مجلس ونزوئلا تنها برای برکناری مادورو تلاش می کنند و به مسائل مهمتر کشور از جمله بحران اقتصادی حال حاضر در ونزوئلا اهمیتی نمی دهند.

رودریگز در ادامه تصریح کرد: نمایندگان طرفدار اپوزیسیون در مجلس ونزوئلا هیچ تلاشی برای حل مشکلات اقتصادی کشور نمی کنند؛ در شرایط کنونی اپوزیسیون ونزوئلا می تواند نقش تاریخی بسیار مهمتری از آنچه که اکنون بازی می کند، ایفا کند.

نماینده سوسیالیست مجلس ونزوئلا همچنین خاطرنشان کرد: رهبران اصلی اپوزیسیون همچنان در حال پیکار با یکدیگر هستند تا جانشین رییس جمهور فعلی ونزوئلا را در بین خود مشخص کنند.

وی در این رابطه گفت: اخیرا لیلیان تینتوری همسر لئوپولدو لوپز (یکی از سران اپوزیسیون ونزوئلا که به جرم ارتکاب به خشونت در جریان تظاهرات های ضددولتی سال 2014 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سوسیالیست مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون تنها به دنبال عزل مادورو است

نماینده سوسیالیست مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون تنها به دنبال عزل مادورو است