موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 14:262016-02-29سياسي

امام جمعه موقت فردوس: شبکه ماهواره ای من و تو تهدید جدی علیه کانون خانواده هاست


شبکه ماهواره ای من و تو تهدید جدی علیه کانون گرم خانواده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از فردوس، حجت الاسلام و المسلمین قاسم شهریاری ظهر امروز در همایش معیارهای همسرگزینی و ترویج ازدواج سالم، اظهار داشت: یکی از مقوله های آرامش که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده، ازدواج است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم به نقص انسان در زمان خلقت اشاره و حل این نقص را ازدواج عنوان می کند.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: خداوند مرد را کانون قدرت و قوت و زن را کانون احساسات و عواطف قرار داده تا در کنار هم به آرامش برسند و کامل شوند.

شهریاری یادآور شد: دشمن هجمه های جدی را علیه کانون گرم و ارزشمند خانواده ها پیش گرفته و کارهای ضدفرهنگی زیادی را راه اندازی کرده است.

وی گفت: یکی از شبکه های ماهواره ای که با پول آمریکا اداره می شود، شبکه من و تو بوده که این شبکه ماهواره ای یک تهدید حتی علیه کانون گرم و ارزشمند خانواده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان فردوس نیز ازدواج را ورود به دروازه بهشت دانست و افزود: انسان ذاتاً زوج گرا است و باید در این مسیر گام بردارد.

سیدمحمود میرزایی تصریح کرد: اگر ازدواج بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی شکل گیرد می تواند مطلوب واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت فردوس: شبکه ماهواره ای من و تو تهدید جدی علیه کانون خانواده هاست

امام جمعه موقت فردوس: شبکه ماهواره ای من و تو تهدید جدی علیه کانون خانواده هاست