مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 11:302016-03-01بين الملل

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا هدف تحقیقات دولت کاراکاس


دولت ونزوئلا در حال تحقیق درباره رهبر مخالفان دولت است که به پیشبرد کمپین برگزاری رفراندوم بر سر اخراج نیکولاس مادورو از ریاست جمهوری می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، انریکه کاپریلس، از رهبران مخالفان دولت ونزوئلا گفت که دولت این کشور به دنبال انتقام گیری از او به خاطر تلاشهایش با هدف پایان دادن به ریاست جمهوری نیکولاس مادورو در سال جاری میلادی است.

این در حالی است که حکم ریاست جمهوری مادورو در سال 2019 به پایان می رسد.

انریکه کاپریلس که کاندیدای ریاست جمهوری سابق و فرماندار سابق در ونزوئلا بوده گفت: آنها می دانند که حمایت مردم را از دست داده اند و مردم طرفدار آنها نیستند.

به همین خاطر است که می خواهند من را هدف قرار دهند.

وی افزود: معنی آن این است که دولت ونزوئلا نگران برگزاری یک همه ‍پرسی بزرگ به منظور کنار گذاشتن مادورو از ریاست جمهوری است.

کاپریلس همچنین تاکید کرد: ما کسانی را داریم که در سراسر کشور مشغول تبلیغ برای برگزاری هر چه سریعتر یک رفراندوم هستند و شما می بینید که مقامهای سطح بالای دولت دستور به تحقیقات علیه من می دهند.

مقامهای دولت ونزوئلا اعلام کرده اند که قرار است سازمان حسابرسی این کشور درباره مدیریت بودجه در ایالت میراندا جایی که کاپریلس در سالهای 201


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا هدف تحقیقات دولت کاراکاس

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا هدف تحقیقات دولت کاراکاس