مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 12:112016-03-01سياسي

نماینده مجلس ونزوئلا: تلاش اپوزیسیون برای سرنگونی مادورو می خورد


اقدامات اپوزیسیون برای سرنگونی دولت مادورو به شکست خواهد انجامید.

- دیوسدادو کابیو نماینده مجلس ونزوئلا از سوی حزب حاکم روز گذشته در سخنانی اعلام کرد که اقدامات اپوزیسیون برای خارج کردن زمام قدرت از دست نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا و سرنگونی دولت وی در نهایت به شکست می انجامد.

کابیو در نشست خبری حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا در این رابطه گفت: کناره گیری از قدرت یک امر داوطلبانه است؛ هیچ کس نمی تواند رییس جمهور را مجبور به این کار کند؛ اعضای اپوزیسیون مسئله کناره گیری مادورو را به عنوان راهکاری سریع برای خروج وی از قدرت مطرح می کنند.

وی اظهار داشت: مادورو به عنوان رییس دولت ونزوئلا به انجام وظایف خود ادامه خواهد داد؛ وی پیش بینی کرد که رییس جمهور ونزوئلا تا 15 ژانویه سال 2017 (26 دی ماه 95) در منصب خود باقی خواهد ماند در حالی که هنری رامون آلوپ رییس مجلس ملی ونزوئلا در سمت خود نمی ماند.

وی عنوان کرد: رهبران اپوزیسیون ونزوئلا که به دنبال راهی برای کناره گیری پیش از موعد قانونی مادورو از منصب ریاست جمهوری ونزوئلا هستند، در حال حاضر با مشکل فزاینده تجزیه اعضای گروه خود مواجه شده اند؛ وی همچنین نسبت به حمایت دشمنان بین المللی از اپوزیسیون این کشور برای مبارزه با چاویسیم هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس ونزوئلا: تلاش اپوزیسیون برای سرنگونی مادورو می خورد

نماینده مجلس ونزوئلا: تلاش اپوزیسیون برای سرنگونی مادورو می خورد