مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 10:262016-03-02اقتصادي

15 اسفندماه جاری آغاز می شود اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اقلید


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه جاری تا نیمه فروردین ماه سال 95 در این شهرستان خبر داد.

- علیرضا قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اقلید از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه جاری تا نیمه فروردین ماه سال 95 در این شهرستان خبر داد و بر لزوم اجرای این طرح در راستای کنترل و نظارت بیشتر و بهتر بر عرضه، کیفیت و قیمت اقلام پرمصرف در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تأکید کرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تأثیر بسزایی در حفظ و ارتقای آرامش روحی و روانی و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم دارد.

قادری به تشکیل جلسه ای با حضور مسئولان فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و واحد بازرسی اتاق اصناف اشاره و بیان کرد: با توجه به قانون انتزاع، بخشی از وظایف تنظیم بازار (تأمین 350 قلم صنایع غذایی و تبدیلی) به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شد ازاین رو با مدیریت و محوریت جهاد کشاورزی اقلید جلسه کمیته تنظیم بازار و هماهنگی تأمین اقلام پرمصرف و موردنیاز مردم در این ایام پایانی در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اسفندماه جاری آغاز می شود اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اقلید

15 اسفندماه جاری آغاز می شود اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اقلید