مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 13:412016-03-02اقتصادي

عدم تحقق 17 درصدی پیش بینی بودجه 94 از درآمد مالیاتی


قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به درآمد 56 هزار میلیارد تومانی از محل مالیات ها در 11 ماه سال جاری گفت:حدود 83 درصد درآمد مالیاتی محقق شده و 17 درصد از پیش بینی بودجه عقب تر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، محمد قاسم پناهی در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که در 31 تیرماه سال جاری تحت عنوان یک ماده واحده و 60 بند اصلاحی به تصویب مجلس رسید، اظهار داشت: قانون گذار تاریخ اجرای آن را از ابتدای فروردین ماه سال 1395 تعیین کرده است.

وی افزود: برخی از بندها این است که بعد از اتمام قانون برنامه پنجم لازم و الاجرا است و از روز نخست سال جاری تمام موارد بجز معافیت صادرات و واردات، اجرایی خواهد شد و برای این مورد هم زمان اجرا مشخص می شود.

قائم مقام سازمان مالیاتی گفت: اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم سه رویکرد دارد که نخست به نظام مالیاتی اختیار داد که بتواند بانک های اطلاعاتی هویتی، مالی، سرمایه ای و پولی ایجاد کند و به موجب قانون دستگاه های اجرایی الزام دارند که اطلاعات در اختیار نظام مالیاتی قرار دهند تا یک بانک اطلاعاتی شکل دهد.

پناهی با بیان این که مودیان می توانند بر مبانی اسناد و مدارک، حجم عملیات خود را مشخص کنند و اظهارنامه تنظیم کنند، ادامه داد: سازمان امور مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق 17 درصدی پیش بینی بودجه 94 از درآمد مالیاتی

عدم تحقق 17 درصدی پیش بینی بودجه 94 از درآمد مالیاتی