مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 16:262016-03-02اقتصادي

کارگاه تخصصی زنجیره های تولید بخش کشاورزی در اراک برگزار شد


نخستین کارگاه تخصصی زنجیره های تولید بخش کشاورزی به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، نخستین کارگاه تخصصی زنجیره های تولید بخش کشاورزی ظهر امروز به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی و با هدف شناخت بهتر از توان بخش کشاورزی در تشکیل زنجیره ها و چالش های پیش رو برگزار شد.

این نشست با حضور تولید کنندگان و فعالین در حلقه های تأمین کنندگان نهاده تا بازار محصولات کشاورزی، اتاق بازرگانی، سهامداران صندوق، تعاونی ها و اتحادیه های فعال در بخش خصوصی و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی سازمان تعاون روستایی و گروه های فعال در پنج گروه دام، طیور، شیلات، زراعت باغبانی برگزار گردید.

در این کارگاه شرکت کنندگان گروه بندی شده و به اجرای شبیه سازی شده زنجیر ه ها در قالب یک بازی آموزشی پرداختند، پس از تحلیل بازی، گروه ها ضمن آشنا شدن با عوامل تأثیر گذار در بازار به بررسی چالش های پیش رو در زنجیره ها پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد اجرای زنجیره های تولید در پنج زیر بخش دام، طیور، شیلات، محصولات باغی و گیاهان دارویی با هدف فعالیت در قالب زنجیره های تولید با محوریت صندوق و همراهی تمامی دستگاه ها انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تخصصی زنجیره های تولید بخش کشاورزی در اراک برگزار شد

کارگاه تخصصی زنجیره های تولید بخش کشاورزی در اراک برگزار شد