مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اسفند 1394 ساعت 08:252016-03-03بين الملل

محمود عباس: مسئله فلسطین را براساس الگوی مذاکرات هسته ای ایران حل کنید


" ابراز امیدواری محمود عباس به حل مناقشه خاورمیانه براساس الگوی مذاکرات هسته ایتهران-ایرنا- محمود عباس رییس حکومت خودگردان فلسطینی ابرازامیدواری کرد که طرح پیشنهادی فرانسه برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح خاورمیانه بتواند همانند مذاکرات هسته ای با ایران به حل وفصل مناقشه خاورمیانه منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه ازرام الله، عباس روزچهارشنبه گفت که امیدوار است پیشنهاد فرانسه شرایط را برای ایجاد سازکاری برای رسیدن به یک راه حل سیاسی بر اساس الگوی مذاکراتی اروپا وآمریکا با ایران درموضوع هسته ای، فراهم کند.

درماه ژانویه ، لوران فابیوس وزیرامور خارجه وقت فرانسه ازتهیه طرحی توسط پاریس برای احیای گفت وگوهای صلح براساس راه حل دوکشور فلسطین واسراییل برای پایان مناقشه خاورمیانه خبر داد.

فابیوس درماه ژانویه گفت که چنانچه تلاش ها برای احیای فرایند صلح شکست بخورد، فرانسه بطور یکجانبه کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد فرانسه را رد کرده و گفته این پیشنهاد نتیجه عکس خواهد داشت .

مذاکرات فلسطینی ها با رژیم صهیونیستی در آوریل 2014 به شکست انجامید و از آن پس وضعیت مناقشه خاورمیانه وخیم تر شده بطوری که دورنمای آغاز مذاکرات ضعیف تر از هر زمانی به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: مسئله فلسطین را براساس الگوی مذاکرات هسته ای ایران حل کنید

محمود عباس: مسئله فلسطین را براساس الگوی مذاکرات هسته ای ایران حل کنید