مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 14:452016-03-05ورزشي

نشست پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت جوانان برگزار می شود


سرپرست مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست تخصصی« پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت ورزش و جوانان» در نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.

- سرپرست مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست تخصصی پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت ورزش و جوانان در نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمدرضا فضلی با اشاره به برگزاری نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی و هماهنگی های انجام شده با پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و با توجه به اهمیت کاربردی بودن مطالعات و پژوهش در راستای اهداف و رویکردهای وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی با عنوان پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت ورزش و جوانان پیش بینی شده است که در خلال نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی ارائه می شود.

وی ضمن اشاره به رؤسای فدراسیون های ورزشی و مدیران تیم های ملی کشور به عنوان مخاطبین و حضور آقای دکتر احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش، در بیان جزییات دیگر این نشست گفت: این برنامه از چهار بخش سخنرانی دکتر عبدالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت جوانان برگزار می شود

نشست پژوهش های کاربردی و راهبردی وزارت جوانان برگزار می شود