مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 15:102016-03-05حوادث

گزارشی از ورود روانگردان صوتی به کشور نداشتیم


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش کشفیات مواد مخد را در کشور داشته ایم، گفت: در سال جاری 525 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش 14 درصدی کشفیات مواجه بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، سردار مویدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری 525 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش 14 درصدی کشفیات مواجه بوده ایم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در سال جاری توانسته ایم در بحث مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور اقدامات بسزایی انجام دهیم، افزود: در سیستان و بلوجستان شاهد کشفیات 100 درصدی هستیم.

دستگیری روزانه بیش از 1000 قاچاچقچی و معتاد در کشورسردار مویدی با اشاره به اینکه 340هزار نفر قاچاقچی و معتاد دستگیر شده اند گفت: از این تعداد 110 هزار نفر معتاد و مابقی قاچاقچی بودند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه 280 هزار پرونده تا به امروز در راستای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است، گفت: تا کنون 2 هزارو 600 باند توسط همکاران متلاشی و همچنین 190 آشپزخانه تولید مواد صنعتی در کشور شناسایی شدند که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 25 درصدی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از ورود روانگردان صوتی به کشور نداشتیم

گزارشی از ورود روانگردان صوتی به کشور نداشتیم