مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 13:362016-03-06فرهنگي

تغییری در ترکیب هیئت رییسه خانه مطبوعات مازندران صورت نگرفت


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز روند پرداخت هدیه خبرنگاران مازندران خبر داد و گفت: تغییری در ترکیب هیئت رییسه خانه مطبوعات مازندران صورت نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عباس زارع اظهار داشت: جلسه‎ای با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران برگزار و پیرامون مسائل اخیر در این خانه صحبت و توضیح خواسته شد.

زارع ادامه داد: با وساطت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد و با سعه صدر اعضای خانه مطبوعات مازندران، مسائل پیش‎آمده بین اعضا برطرف شد و ترکیب اعضای این خانه نیز تغییری نکرده است.

وی از رسانه‎های مازندران خواست تا به حواشی نپردازند و بگذارند اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات که وظیفه آنها مطالبه حقوق خبرنگاران است، به کار خود بپردازند.

زارع گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با مدیرکل فرهنگ و ارشاد، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و هیئت مدیره انجمن‎ رسانه های مجازی مازندران، مقرر شد که پرداخت هدیه روز خبرنگار امسال، طبق شرایطی به حساب اصحاب رسانه واریز شود.

وی با قدردانی از استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رییس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی مازندران برای تأمین اعتبار هدیه خبرنگاران به میزان 150 میلیون تومان قدردانی کرد و افزود: مقرر شد که نحوه توزیع هدیه، برخلاف سال گذشته از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری در ترکیب هیئت رییسه خانه مطبوعات مازندران صورت نگرفت

تغییری در ترکیب هیئت رییسه خانه مطبوعات مازندران صورت نگرفت