مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 14:262016-03-06فرهنگي

با عرضه 800 عنوان کتاب نمایشگاه کتاب در سقز دایر شد


نمایشگاه بزرگ کتاب در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز دایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سقز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 13 هزار جلد کتاب در 800 عنوان به معرض دید عموم مردم گذاشته شده است.

هیوا حاج محمدی ادامه داد: این نمایشگاه در آستانه سال نو و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب با همت انتشارات علمی کالج، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز و اتحادیه چاپ و نشر شهرستان سنندج دایر شده است.

مدیرمسئول انتشارات کالج سنندج هم درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب به منظور ارج نهادن به سال ها تلاش ناشران برگزیده استان کردستان دایر شده است.

کیومرث کرباسی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است کتاب هایی در معرض دید عموم گذاشته شود که کمتر در کتابفروشی های سقز وجود داشته است.

وی افزود: در نمایشگاه بزرگ کتاب سقز کتاب هایی با موضوعات گوناگون از جمله علمی و دانشگاهی، فرهنگ و مرجع، تاریخی، ادبیات کردی و فارسی، کودکان و نوجوانان و چندین عنوان دیگر به معرض دید مردم فرهنگ دوست سقزی گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عرضه 800 عنوان کتاب نمایشگاه کتاب در سقز دایر شد

با عرضه 800 عنوان کتاب نمایشگاه کتاب در سقز دایر شد