موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 14:502016-03-06فرهنگي

جشن نقاشی در برنامه آخر سال یک گالری


نمایشگاهی شامل آثار 28 هنرمندی که در سال 94 آثارشان را در گالری «شکوه» به نمایش گذاشته اند، به عنوان آخرین برنامه این گالری برگزار می شود.

- نمایشگاهی شامل آثار 28 هنرمندی که در سال 94 آثارشان را در گالری شکوه به نمایش گذاشته اند، به عنوان آخرین برنامه این گالری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن پایان سال این گالری با نمایش آثاری هزار رنگ همراه است که بیش از هر چیزی مخاطب را به یاد بهار و نوروز می اندازد.

در این نمایشگاه 28 هنرمندی که در سال 94 در گالری شکوه آثارشان به نمایش گذاشته شده با یک اثر حضور دارند و هریک به سبک و سیاق خود در این جشن نقاشی حاضرند.

بهنوش فروتن - نقاش و مدیر گالری - درباره ی این نمایشگاه اظهار کرد: از این که در این مدت کوتاه توانستیم آثار این هنرمندان را در قالب یک نمایشگاه گروهی کنار هم به نمایش بگذاریم، بسیار خوشحالم.

در این نمایشگاه می توان شاهد آثار متفاوت با سبک ها و تم های مختلف بود.

امیدوارم سال آینده، نمایشگاه پایان سال را به صورت موضوعی برگزار کنیم تا بازدیدکنندگان و علاقه مندان، به تماشای آثار یکدست تری بنشینند.

او که خود با یک اثر تازه از مجموعه جدیدش که آبستره ای شاعرانه و متفاوت با آثار قبلی او است، در این نمایشگاه جمعی حضور دارد، درباره اثرش گفت: این اثر از مجموعه جدیدم با عنوان سایلنت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نقاشی در برنامه آخر سال یک گالری

جشن نقاشی در برنامه آخر سال یک گالری