مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 15:512016-03-07سياسي

ظرفیت روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: ظرفیت روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدابوالفضل رضوی در دیدار با مردم بهاباد که همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و هیئت -د-/-/ولت که در یزد انجام شد، از حضور پرشکوه مردم بهاباد در انتخابات هفتم اسفند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: در انتخابات 7 اسفند همه انگشت های جهانیان به طرف مردم ایران بود، مردمی که همیشه و در همه حال با مشارکت خودشان و با اتکال به خدای بزرگ حرکت کردند و خوب تصمیم گرفتند و به فرمان مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای(مدظله العالی) جامه عمل پوشاندند.

وی با اشاره به مشارکت 90 درصدی مردم بهاباد در انتخابات 7 اسفند گفت: بیش از 90 درصد مردم شهرستان بهاباد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند که نشان از هوش و درایت بالای شما مردم در انتخابات بود که خاری در چشم دشمنان شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:به نرخ متوسط مشارکت مردم در انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و افزود: نرخ متوسط مشارکت مردم در انتخابات 60 درصد است و مردم بهاباد 30 درصد بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات مشارکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود

ظرفیت روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود