مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 16:012016-03-07سياسي

پافشاری رهبر اپوزیسیون ونزوئلا برای برگزاری همه پرسی علیه مادورو


رسانه ونزوئلایی پانوراما از پافشاری رهبر اپوزیسیون ونزوئلا برای برگزاری همه پرسی به منظور برکناری رییس جمهور این کشور خبر داد.

- ، انریکه کاپریلس رهبر اپوزیسیون ونزوئلا روز گذشته ضمن پافشاری برای برگزاری همه پرسی به منظور برکناری نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، اعلام کرد: اکنون زمان قانونی برای این اقدام فرا رسیده است.

وی در این رابطه عنوان کرد: ما می توانیم از قوانین مصوب سال 2007 استفاده کنیم و به این وسیله همه پرسی برای عزل مادورو را برگزار کنیم؛ اکنون زمان قانونی برای این اقدام فرا رسیده و اگر طی مدت چند هفته مراحل لازم را سپری نکنیم، این فرصت از دست خواهد رفت.

کاپریلس افزود: مردم ونزوئلا با رأی های خود در 6 دسامبر سال 2015 (15 آذر 1394) در جریان انتخابات مجلس این کشور، مجوز حضور اپوزیسیون ونزوئلا را در مجلس صادر کردند.

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا همچنین تصریح کرد: اکثریت راستگرای حاضر در مجلس ونزوئلا برای درخواست برگزاری همه پرسی علیه مادورو کافی هستند زیرا ونزوئلایی ها دیگر از شرایط زندگی در کشور خود خسته شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما ونزوئلایی ها باید تصمیم خود را بگیریم و بدون هیچ واهمه ای آن را اجرا کنیم؛ در هر مسیری موانع وجود دارند اما این موضوع نباید ما را متوقف کند؛ اکنون مسئله اپوزیسیون یا انقلاب نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری رهبر اپوزیسیون ونزوئلا برای برگزاری همه پرسی علیه مادورو

پافشاری رهبر اپوزیسیون ونزوئلا برای برگزاری همه پرسی علیه مادورو