مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 20:562016-03-07سياسي

آیین سنتی درختکاری در مجموعه سعدآباد با مشارکت خانه طبیعت گردی برگزار شد


صبح امروز 17 اسفند ماه همزمان با هفته منابع طبیعی آیین بزرگداشت روز درختکاری و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره محمد علی اینانلو از فعالان عرصه طبیعت گردی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مراسم درختکاری در مجموعه فرهنگی سعدآباد که با حضور موسوی مدیر مجموعه سعدآباد، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان، جلیل گلشن مشاور رییس سازمان، فیاضی مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری، استر کیش لاروش نماینده منطقه ای یونسکو در ایران، مقدسی قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، قندالی رییس امور سازمان عشایر کشور و جمعی دیگر از مسئولان و عموم مردم با همکاری خانه طبیعت گردی ایران در مجموعه سعدآباد انجام گرفت.

در ابتدای این مراسم، موسوی مدیر مجموعه سعدآباد ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مدیران و مدعوینی که در مراسم شرکت کرده اند از تلاش جوانان پرشور و نهادهای مردمی و برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد.

در ادامه مراسم آرش اینانلو با گرامیداشت یاد و خاطرات پدر مرحومش با اشاره به یک سری از اعداد جادویی از جمله 4 میلیون کیلومتر سفر با خودرو که معادل 100 دور گردش به دور کره زمین می باشد و ذکر مصادیق دیگری از این اعداد که همگی ماحصل ایرانگردی های ایشان و مرحوم اینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سنتی درختکاری در مجموعه سعدآباد با مشارکت خانه طبیعت گردی برگزار شد

آیین سنتی درختکاری در مجموعه سعدآباد با مشارکت خانه طبیعت گردی برگزار شد