مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 11:512016-03-08فرهنگي

در دولت قبل کسی من را ممنوع الکار نکرد/ اپیزودهای فیلم قصه ها برخاسته از تخیل نیست


در دوران ریاست جمهوری قبلی به خاطر سیاست هایی که بود، خودم را بایکوت کردم؛ اما کسی من را ممنوع الکار نکرد و ترجیح دادم که در عرصه سینمای داستانی کار نکنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زنجان، رخشان بنی اعتماد، کارگردان فیلم سینمایی قصه ها به همراه دختر خود باران کوثری که از بازیگران این فیلم سینمایی است، در حاشیه اکران این فیلم و به مناسبت روز جهانی زن در دانشگاه زنجان حضور پیدا کردند.

در این برنامه که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه زنجان برگزار شد، باران کوثری با اشاره به اینکه روز زن را بیشتر از خانم ها به آقایان تبریک باید گفت، افزود: این کار به خاطر آن است که آقایان بدانند خداوند چه نعمتی را به آن ها داده است.

کوثری با بیان اینکه فیلم قصه ها پس از هفت سال که مادرش (رخشان بنی اعتماد) فیلم نمی ساخت، ساخته شد، گفت: این فیلم در شرایط ویژه ای ساخته شد و هیچ کدام از بازیگران آن چشم داشت مالی نداشتند.

رخشان بنی اعتماد نیز با اشاره به اینکه، فیلم قصه ها گوشه هایی کوچکی از واقعیت بود، تصریح کرد: در دوران ریاست جمهوری قبلی به خاطر سیاست هایی که بود خودم را بایکوت کردم و کسی من را ممنوع نکرد و ترجیح دادم که در عرصه سینمای داستانی کار نکنم و بیشتر کارهای مستند ساختم تا اینکه پس از هفت سال فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت قبل کسی من را ممنوع الکار نکرد/ اپیزودهای فیلم قصه ها برخاسته از تخیل نیست

در دولت قبل کسی من را ممنوع الکار نکرد/ اپیزودهای فیلم قصه ها برخاسته از تخیل نیست