مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 16:102016-03-08دانش

حمایت وزارت علوم از رشته های خاص بانوان در دانشگاه ها


معاون آموزشی وزارت علوم ضمن اعلام حمایت از رشته های خاص بانوان در دانشگاه ها، گفت: اگر در دانشگاه حضرت معصومه (س) سعی کنیم که برنامه راهبردی خود را متناسب با نیاز بازار و متناسب با رشته های بانوان ایجاد و دانشجو تربیت کنیم در آینده با مشکلی برخورد نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه رویکرد وزارت علوم یک رویکرد انقباضی نبوده و رویکرد آن یک رویکرد منطقی با هدف ساماندهی است، تصریح کرد: امروز جمعیت دانشجو رشد بی سابقه ای یافته است و میانگین جهانی آن 5 برابر شده است در حالی که از اوایل انقلاب تا به الان افزایش 25 برابری رشد دانشجو را در کشور داشته ایم.

وی با اشاره به رشد نزولی جمعیت 24-18 ساله در سالهای اخیر گفت: دانشگاه ها باید به صورت بلند مدت برنامه ها را دنبال کنند همچنین مسئولان دانشگاه حضرت معصومه (س) به سمت ایجاد رشته های ویژه بانوان بروند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد وزارت علوم انقباضی نیست، گفت: باید دانشگاه ها به لحاظ نیاز بازار و سایر اقتضائات مأموریت گرا باشند و سعی بر این است که جلوی موازی کاری در دانشگاه ها گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت علوم از رشته های خاص بانوان در دانشگاه ها

حمایت وزارت علوم از رشته های خاص بانوان در دانشگاه ها