مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اسفند 1394 ساعت 15:562016-03-09بين الملل

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خبر داد احتمال برگزاری همه پرسی برای عزل مادورو در اکتبر


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از رهبر اپوزیسیون ونزوئلا از احتمال برگزاری همه پرسی برای عزل رییس جمهور این کشور در اکتبر سال جاری خبر داد.

- " در آمریکای لاتین به نقل از تله سور ، انریکه کاپریلس رهبر اپوزیسیون ونزوئلا روز گذشته در سخنانی اعلام کرد: همه پرسی برکناری نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا از منصب ریاست جمهوری این کشور به احتمال زیاد در ماه اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد.

وی روز گذشته ضمن شرکت در یک برنامه تلویزیونی به بررسی مکانیسم های اعلام شده از سوی ائتلاف اپوزیسیون میز اتحاد دموکراتیک ونزوئلا برای پایان دادن به دوران ریاست جمهوری مادورو پرداخت و گفت: از اقدامات و برنامه های حزب مذکور برای سرنگونی دولت مادورو حمایت می کنم.

پس از پیروزی اپوزیسیون ونزوئلا در انتخابات مجلس این کشور، این کشور وارد تنشی سیاسی بین دو قوه مجریه و مقننه شده است.

از آن زمان اپوزیسیون ونزوئلا خواستار برکناری پیش از موعد مادورو از مسند قدرت شد؛ این در حالی است که دولت ونزوئلا با هرگونه تلاش خارجی و داخلی که مشروعیت دموکراسی در این کشور را تهدید می کند، به مقابله می پردازد.

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در این رابطه اذعان داشت: ایجاد اصلاحات و برگزاری همه پرسی در کشور همواره یکی از پیشنهادات من بوده است؛ به همین دلیل نمایندگان مجلس اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خبر داد احتمال برگزاری همه پرسی برای عزل مادورو در اکتبر

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خبر داد احتمال برگزاری همه پرسی برای عزل مادورو در اکتبر