مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 ساعت 21:362016-03-10سياسي

در آستانه سال نو دومین جشنواره تخم مرغ رنگی در آمل برگزار شد


دومین جشنواره تخم مرغ رنگی در آستانه حلول سال نو با حضور مسئولان، والدین و کودکان عصر امروز در آمل پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، دومین جشنواره تخم مرغ رنگی در آستانه حلول سال نو با حضور مسئولان، والدین و کودکان در سرای مهر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره تخم مرغ رنگی در آستانه سال نو یکی از اقدامات جالب شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز است، افزود: این جشنواره با اهداف گوناگونی دنبال می شود و امسال دومین دوره برگزاری را تجربه کرده است.

اسدالله تورنگ با بیان اینکه استقبال پرشور خانواده ها و کودکان در کنار هم باعث ایجاد فضای شاد و مفرح شده است، گفت: باید در زمینه برگزاری جشنواره ها از تجربیات گذشته بهترین استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر آمل 9 سازمان همانند سازمان های عمران، فناوری اطلاعات، پارک ها و فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی، بهسازی و نوسازی و پسماند فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی سازمان پارک ها و فضای سبز ایجاد زیباسازی ها در شهر و برگزاری برنامه های متنوع است.

در این مراسم رییس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آمل اظهار کرد: برگزاری جشنواره تخم مرغ رنگی توانسته شور و نشاط مطلوبی در بین خانواده و کودکان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه سال نو دومین جشنواره تخم مرغ رنگی در آمل برگزار شد

در آستانه سال نو دومین جشنواره تخم مرغ رنگی در آمل برگزار شد