مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اسفند 1394 ساعت 10:452016-03-12سياسي

دلایل هاشمی برای عدم شرکت در نمازجمعه


رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به غیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک تریبون خیلی مهم است که بسیاری از مسائل مهم کشور در آن طرح می شود و به همین دلیل فرصتی برای ایجاد رابطه بین مردم و نظام تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هاشمی در گفت وگو با عصر ایران ، همچنین اظهار کرد: آقای هاشمی در گذشته که خطیب جمعه بودند، نشان دادند که خواسته های مردم برایشان اهمیت داشت به طوری که راهکار ارائه می کردند و سخنانشان همیشه تاثیرگذار بود.

رییس اسبق سازمان صداوسیما تصریح کرد: الان هم آقای هاشمی مشکلی با حضور در نماز جمعه ندارند.

مردم هم در این سال ها از ایشان خواسته اند در نماز جمعه حضور پیدا کنند اما در این موانعی وجود دارد که اجازه نمی دهد آیت الله هاشمی در نماز جمعه شرکت کند.

سرپرست وزرات خارجه در دولت شهید رجایی ادامه داد: ایشان به خاطر اینکه حرمت نماز جمعه به خاطر شعارهای عده ای در صورت حضور آیت الله هاشمی شکسته خواهد شد در نماز جمعه شرکت نمی کنند.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: تنها هدف افراطی ها تخریب هاشمی است و برای آنها مهم نیست که در چه مکان یا زمانی به او توهین می کنند، به خاطر همین آیت الله برای از بین نرفتن جایگاه و قداست نماز جمعه، خطبه نمی خوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل هاشمی برای عدم شرکت در نمازجمعه

دلایل هاشمی برای عدم شرکت در نمازجمعه