مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اسفند 1394 ساعت 18:152016-03-12سياسي

همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می شود


رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، دکتر سیدعلی نادر دهقانی الوار در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان با بیان این که جهاد دانشگاهی لرستان به عنوان نهادی علمی و پژوهشی در حوزه های متنوع کار می کند، اظهار کرد: خیلی خرسندیم که بهزیستی استان جهاد دانشگاهی را به عنوان همکار انتخاب کرده البته مدت هاست که این نهاد علمی پژوهشی با بهزیستی لرستان همکاری های لازم را داشته است.

وی با بیان این که جهاد دانشگاهی لرستان مجموعه ای پژوهشی آموزشی و فرهنگی است که بخشی از کارهای فرهنگی این نهاد در راستای کمک به حوزه فرهنگ و محرومیت زدایی استان بوده است، ادامه داد: جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه فرهنگ و محرومیت زدایی استان تأثیرگذار بوده است.

دهقانی الوار افزود: تصور ما این است که چنانچه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی پژوهشی لرستان دست در دست دهند اتفاقات بهتری در استان رخ می دهد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان را کمک رسان در بهبود فرآیندها و روندها دانست و با تأکید بر این که با ایجاد تعامل بیشتر بین این دو می توان نقش بهتری در فضای اداری استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می شود

همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی باعث بهبود فرآیندهای موجود استان می شود