مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اسفند 1394 ساعت 08:002016-03-13فرهنگي

حاتمی کیا: من شمشیری نیستم که بتوان با آن خیار پوست کند


قاسم سلیمانی، به معنایی چه گوارای عصر حاضر است، چه گوارای مسلمان معتقد که همه اصول پهلوانی ایرانی را دارد و دیدیم که مردم چگونه او را پسندیدند.

- ابراهیم حاتمی کیا ناگفته هایش را درباره اختلافش با آوینی، مسیر فیلمسازی اش و تنش با مجموعه روایت فتح بر سر موج مرده و سبک فیلمسازی اش را مطرح کرد؛ ناگفته هایی که بخشی از مسیر این کارگردان را برای هر مخاطبی مشخص می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ ابراهیم حاتمی کیا در ادامه واکنش هایش و همچنین در مسیر نمایش فیلم بادیگارد ، سخنان تازه ای را مطرح کرده است.

حاتمی کیا در گفت و گویی که با مهرنامه داشته، برخی ناگفته هایش را مطرح کرده است.

- سال ها قبل فیلم موج مرده را با تهیه کنندگی روایت فتح ساختم همان زمان هم خودم علاقه داشتم که فیلم را در بخش خصوصی بسازم ولی دوستان همان زمان هم خودم علاقه داشتم که فیلم را در بخش خصوصی بسازم ولی دوستان قدیمی ام در موسسه تأکید داشتند که تهیه کنندگی فیلم را بر عهده روایت فتح باشد بعد از ساخت فیلم، روایت فتح در مقابل من ایستاد و گفت این فیلم در تعارض با سیاست های ما قرار دارد.

همان زمان در جلسه ای به آقایان گفتم که خواهش می کنم که خواهش می کنم در مقابل من قرار نگیرید چرا که اعتقاد داشتم در صورتی که یک جمع مانند انها در مقابل یک فرد قرار گیرد، به طور حتم در عرصه عمومی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی کیا: من شمشیری نیستم که بتوان با آن خیار پوست کند

حاتمی کیا: من شمشیری نیستم که بتوان با آن خیار پوست کند