مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 11:352016-03-14سياسي

اظهارات مخالفان و موافقان دو فوریت لایحه بودجه دو دوازدهم 95


مخالفان دو فوریت لایحه دو دوازدهم بودجه 95 معتقدند که احتیاجی به چنین لایحه ای نیست و باید انضباط مالی حفظ شود و در مقابل موافقان معتقد بودند که اگر لایحه دو دوازدهم به تصویب نرسد دولت حق ندارد حتی ریالی در سال 95 هزینه کند که این موضوع کشور را با خساراتی مواجه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی ایسنا، ایرج عبدی نماینده خرم آباد در مخالفت با دو فوریت لایحه دو دوازدهم بودجه 95 گفت: از آنجایی که بودجه عمرانی کشور تا پایان شهریور ماه بسته نمی شود و دولت اجازه هزینه کرد اعتبارات عمرانی را تا این مدت دارد احتیاجی به بودجه دو دوازدهم در حوزه عمرانی وجود ندارد چون دولت در این حوزه همچون سال قبل اعتبارات را تخصیص می دهد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر احکام کارکنان دولت درسال جاری پایان خرداد ماه و یا اوایل تیر ماه داده می شود و قبل از آن حقوق ها همچون سال 94 پرداخت می شود.

از این رو لایحه دو دوازدهم مبنای عملکردی ندارد چون اعتبارات کشور در فصل بهار به روال سنوات گذشته طبق سال قبلی آن پرداخت می شود.

با توجه به این موارد اگر بودجه تا پایان فروردین ماه 95 به تصویب برسد دیگرنیازی به بودجه دو دوازدهم نیست.

محمد قسیم عثمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در موافقت با دو فوریت این لایحه گفت: کشور برای سال بعد نیاز به قانون بودجه دارد و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مخالفان و موافقان دو فوریت لایحه بودجه دو دوازدهم 95

اظهارات مخالفان و موافقان دو فوریت لایحه بودجه دو دوازدهم 95