مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 12:002016-03-14سياسي

توضیحات نوبخت درباره تاخیر در ارایه لایحه بودجه


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان این که در صورت تصویب بودجه تا هفته سوم فروردین نیازی به لایحه چند دوازدهم نیست گفت که به دلیل مشخص نشدن تکلیف برجام دولت به رغم آماده شدن مقدمات بودجه نتوانست لایحه را در موعد مقرر به مجلس تقدیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر نوبخت در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی لایحه دو فوریتی بررسی دو دوازدهم بودجه 95 گفت: در زمان معرفی اعضای هیات دولت جلسه ای در مجلس تشکیل و توافق شد که دولت طبق آیین نامه داخلی مجلس قبل از 15 آذر ماه هر سال لایحه بودجه را تقدیم کند که این توافق برای بودجه های 93 و 94 اجرایی شد.

وی افزود: در زمان بررسی لایحه بودجه 95 برای این که چنین رعایت زمانی صورت گیرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در آبان ماه لایحه بودجه 95 را تهیه کرد تا دولت بتواند تا 15 آذر و طبق آیین نامه آن را به مجلس تقدیم کند.

نوبخت خاطر نشان کرد: از طرف دیگر یکی از مسائل مهم در بودجه پیش بینی منابع است که منابع بودجه 95 همچون بودجه های قبلی از محل مالیات ها، نفت و اوراق مالی پیش بینی شده بود اما از آنجایی که مساله نفت و وابستگی اش به برجام و رفع تحریم ها ارتباط داشت و سیاست نظام این بود که به هیچ وجه بر اساس توافق صورت گرفته تا زمانی که طرف مقابل اقداماتش را انجام دهد برجام را قطعی تلقی نکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نوبخت درباره تاخیر در ارایه لایحه بودجه

توضیحات نوبخت درباره تاخیر در ارایه لایحه بودجه