مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 19:512016-03-14بين الملل

مقاله سراسر انتقادی مقام سعودی از اوباما/وقتی کدخدا متحدین خود را تنها می گذارد


مقاله ترکی الفیصل تحت عنوان « نه یا جناب اوباما» خلاصه ای از ناامیدی عربستان سعودی از اظهارات اخیر بارک اوباما متحد بزرگ سعودی است که در مجله «اتلانتیک» منتشر شد.

- مقاله ترکی الفیصل تحت عنوان نه یا جناب اوباما خلاصه ای از ناامیدی عربستان سعودی از اظهارات اخیر بارک اوباما متحد بزرگ سعودی است که در مجله اتلانتیک منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، مقاله ترکی الفیصل تحت عنوان نه یا جناب اوباما که در شماره روز دوشنبه روزنامه الشرق الاوسط منتشر شد، خلاصه ای از ناامیدی عربستان سعودی از اظهارات اخیر بارک اوباما متحد بزرگ سعودی است که در مجله اتلانتیک منتشر شد.

فیصل در منت گذاشتن بر سر اوباما کم نگذاشت دوست اسراییلی ها که دست دادن با مسئولان صهیونیستی را علنی می کند و برای مصاحبه با رسانه های دشمن بدون هیچ تردیدی پیش قدم می شود، امروز در منت گذاشتن بر اوباما و عرضه دستاوردهای فرضی کشورش در مبارزه با ترویسم کم نگذاشت.

این در حالی است که اوباما در اظهارات خود به طور مستقیم عربستان را به ترویج افراط گرایی در منطقه و نیز سراسر جهان متهم کرد و همین اظهارات موجب شد ترکی الفیصل در مقاله نه یا جناب اوباما اعلام کند: ما نشست هایی را برگزار کردیم که حاصل آن تشکیل ائتلاف علیه داعش بود و ما هستیم که سوری های آزاده را آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله سراسر انتقادی مقام سعودی از اوباما/وقتی کدخدا متحدین خود را تنها می گذارد

مقاله سراسر انتقادی مقام سعودی از اوباما/وقتی کدخدا متحدین خود را تنها می گذارد