مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 10:162016-03-15بين الملل

اوباما: مردم ونزوئلا هرچه زودتر یک دولت قانونی انتخاب کنند


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد: رییس جمهور آمریکا خواستار انتخاب هرچه سریع تر یک دولت قانونی توسط مردم ونزوئلا شده است.

- ، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد: من ترجیح می دهم که ونزوئلایی ها هرچه سریع تر دست به انتخاب دولتی قانونی بزنند زیرا گمان می کنم که این اتفاق برای همه بهتر باشد.

وی در این رابطه عنوان کرد: امیدوارم که مردم ونزوئلا بتوانند هرچه زودتر دولتی را انتخاب کنند که به مشروعیت آن اعتماد داشته باشند و این دولت نیز بتواند سیاست های اقتصادی لازم در این کشور را به کار گیرد؛ من گمان می کنم که این اتفاق برای همگی ما بهتر باشد.

اوباما در ادامه به ابراز نگرانی از بحران اقتصادی فعلی در ونزوئلا پرداخت و تصریح کرد: انتخاب یک دولت قانونی به بهبود وضعیت سیاسی ونزوئلا که پس از درگذشت هوگو چاوز رییس جمهور فقید این کشور به تشنج کشیده شده است نیز کمک خواهد کرد.

رییس جمهور آمریکا این اظهارات را چند روز پس از تمدید حکم اجرایی این کشور علیه ونزوئلا به زبان آورد؛ حکم اجرایی که در آن از ونزوئلا به عنوان تهدیدی فوق العاده و غیرعادی علیه امنیت ملی آمریکا یاد می شود.

تمدید حکم اجرایی آمریکا علیه ونزوئلا انتقاد شدید مقامات کاراکاس پایتخت ونزوئلا را برانگیخته و برگزاری تظاهرات های اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: مردم ونزوئلا هرچه زودتر یک دولت قانونی انتخاب کنند

اوباما: مردم ونزوئلا هرچه زودتر یک دولت قانونی انتخاب کنند