مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 13:002016-03-16اقتصادي

دست فروشی، حکایت ناتمام خیابان های قزوین


دستفروشی شغلی به ظاهر کاذب است که امروزه جوانان بسیاری برای فرار از بیکاری به آن روی آورده اند و برای به دست آوردن رزق و روزی حلال به مال و گاهی به جان خود آتش می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، در واپسین روزهای سال که برای خرید نوروزی روانه بازار می شوی، جمعیت زیادی از مردم که برای خرید مایحتاج خود به بازار آمده اند را می بینی، در نگاه اول این گونه برمی آید که بازار پررونق و گرمی را در آخرین ماه سال شاهد هستیم.

اما دقیق که نگاه می کنی بیشتر افراد، اجناس داخل مغازه را برانداز می کنند و پس از پرسیدن قیمت ها از مغازه خارج می شوند، در این میان کاسبان و مغازه داران از کسادی بازار و کاهش قدرت خرید مردم شکایت می کنند و اغلب می گویند فروششان نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است و گویا عید هنوز نیامده، عده ای هم معتقدند که عید به اردیبهشت ماه منتقل شده و حال و هوای بازار مانند بهمن ماه در سال های گذشته است.

از بازار که رفت و آمد به سختی صورت می گیرد خارج می شوی، مسیر را تا سه راه خیام که می روی، دست فروشانی را می بینی که از کوچک ترین ملزومات بهداشتی تا لباس، سفره های هفت سین و دکوری های مختلفی در بساط دارند و اغلب، کالای مورد نیاز مردم را پایین تر از قیمت ِ مغازه ها عرضه می کنند و برخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست فروشی، حکایت ناتمام خیابان های قزوین

دست فروشی، حکایت ناتمام خیابان های قزوین