مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 14:362016-03-16بين الملل

تصمیم روسیه غافلگیرکننده نبود؛هیچ اختلافی میان مسکو و دمشق وجود ندارد


یک سرتیپ ارتش سوریه تاکید کرد تصمیم روسیه برای خارج کردن نظامیانش از سوریه برای دمشق غافلگیرکننده نبود و بعید است اختلافی در این زمینه میان روسیه و سوریه وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، یحیی سلیمان سرتیپ ارتش سوریه درباره پیامدهای تصمیم روسیه در کاهش تعداد نظامیانش در سوریه اظهار داشت این تصمیم هر چند از نظر شهروندان سوری غیرمنتظره و غافلگیرکننده بود، اما برای دولت سوریه این گونه نبود، به همین سبب اعتقادی به غافلگیرکننده بودن این تصمیم روسیه ندارم.

سلیمان وجود اختلاف میان رهبران سوریه و روسیه را که سبب اتخاذ چنین تصمیمی شده باشد، بعید دانست و تاکید کرد روسیه هرگز خواستار چیزی که به حاکمیت سوریه خدشه وارد کند، نشده است و وقتی حاکمیت کشور حفظ شود، جایی برای اختلاف نیست.

این سرتیپ ارتش سوریه که با خبرنگار تسنیم در دمشق گفت وگو می کرد، افزود به نظر می رسد چشم اندازی برای این تصمیم وجود داشته باشد و نمی توانیم حکم به منفی بودن این تصمیم بدهیم، چرا که با در نظر گرفتن اظهارات مقامات روسیه، این تصمیم هیچ تغییری در موازنه قوا ایجاد نخواهد کرد و ماموریت اساسی محقق شده و موازنه قوا هم به نفع دولت سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم روسیه غافلگیرکننده نبود؛هیچ اختلافی میان مسکو و دمشق وجود ندارد

تصمیم روسیه غافلگیرکننده نبود؛هیچ اختلافی میان مسکو و دمشق وجود ندارد