مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اسفند 1394 ساعت 10:512016-03-17دانش

دانشگاه های اورال جنوبی و زنجان می توانند با هم همکاری خوبی داشته باشند


معاون امور بین المللی دانشگاه اورال جنوبی روسیه دانشگاه زنجان را یک دانشگاه موفق و مناسب برای همکاری خواند و اضافه کرد: دو دانشگاه اورال جنوبی و دانشگاه زنجان می تواند با هم همکاری خوبی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زنجان، نشست مشترک هیاتی از دانشگاه چلیابینسک و دانشگاه اورال جنوبی با دانشگاه زنجان در محل سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان صورت پذیرفت.

در نشست مشترک هیئت روسی با دکتر جمشیدی، روسا و معاونین دانشگاه زنجان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پایه قراردادهای همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فناوری امضاء گردید .

در این نشست علمی ویکتور کاتاچکوف معاون امور بین المللی، دانشگاه اورال جنوبی ضمن معرفی دانشگاه خود اظهار کرد: دانشگاه دولتی اورال جنوبی یکی از 10 دانشگاه برتر روسیه است.

وی با اشاره به اینکه 45 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: 2 هزار دانشجوی خارجی از جمله یک دانشجوی ایرانی در این مرکز تحصیل می کنند.

کاتاچکوف با اشاره به این که این دانشگاه همکاری خوبی با سایر دانشگاه های جهان دارد، عنوان کرد: برای نمونه این دانشگاه با پنج دانشگاه آمریکایی و 10 دانشگاه چینی تعامل های علمی و پژوهشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اورال جنوبی و زنجان می توانند با هم همکاری خوبی داشته باشند

دانشگاه های اورال جنوبی و زنجان می توانند با هم همکاری خوبی داشته باشند