مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اسفند 1394 ساعت 15:162016-03-17سياسي

راهکارهای علمی و عملی حل مشکلات فرهنگی اردبیل ارائه می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت شورای فرهنگی عمومی راهکارهای علمی و عملی حل مشکلات و معضلات فرهنگی استان اردبیل ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان پارلمان فرهنگی محل ارائه و تصویب طرح ها و پیشنهادات همه دستگاه های اجرایی استان در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی استان است.

وی با ارایه گزارشی از جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 94 تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان باید از ظرفیت های این شورا استفاده کرده و در راستای حل مشکلات و معضلات مختلف فرهنگی در جامعه از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نقش تعاملی اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رصد مسائل فرهنگی و بررسی و ارایه راهکارهای علمی و عملی مناسب برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی را از وظایف شورا برشمرد.

اسحاقی گفت: برای ارتقای فرهنگی عمومی، همه دستگاه های اجرایی استان می توانند، طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود را که هم متناسب با نیازهای استان باشد و هم قابلیت اجرایی داشته باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای علمی و عملی حل مشکلات فرهنگی اردبیل ارائه می شود

راهکارهای علمی و عملی حل مشکلات فرهنگی اردبیل ارائه می شود