مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اسفند 1394 ساعت 09:512016-03-19سياسي

مجلس ونزوئلا با تمدید وضعیت فوق العاده اقتصادی مخالفت کرد


مجلس ملی ونزوئلا طرح تمدید 60 روزه وضعیت فوق العاده اقتصادی را که با فرمان رییس جمهور این کشور از دو ماه قبل در این کشور آمریکای جنوبی اجرا شده را رد کرد.

- ، مجلس ملی ونزوئلا روز گذشته مخالفت خود با تمدید 60 روزه وضعیت فوق العاده اقتصادی این کشور آمریکای لاتینی را که از 14 ژانویه سال جاری (24 دی) به فرمان نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا به اجرا در آمده است، اعلام کرد.

گروه ائتلاف مخالفان دولت میز وحدت دموکراتیک در استدلال مخالفت خود با این امر عنوان کرد که اکثر اقداماتی که در حکم مذکور مطرح شده اند، نیاز به اعلام وضعیت فوق العاده اقتصادی ندارند و در نتیجه هیچ توجیهی برای تمدید وجود ندارد.

مجلس زمانی مخالفت خود با تمدید فرمان رییس جمهور این کشور را اعلام کرده که دیوان عالی ونزوئلا در اقدامی فرمان وضعیت فوق العاده اقتصادی را به مدت 60 روز دیگر تمدید کرده است.

به دلیل تصویب تمدید این طرح از سوی دیوان عالی، اپوزیسیون تصمیم به تسریع استراتژی برای زود هنگام کردن خروج مادورو از قدرت از طریق برگزاری همه پرسی و اصلاح قانون اساسی گرفته است.

مادورو هفته گذشته درخواست خود مبنی بر تمدید وضعیت فوق العاده اقتصادی در این کشور را تسلیم مجلس ملی کرده بود؛ این فرمان در ماه ژانویه و با هدف مقابله موثر با بحران پیچیده اقتصادی ونزوئلا صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ونزوئلا با تمدید وضعیت فوق العاده اقتصادی مخالفت کرد

مجلس ونزوئلا با تمدید وضعیت فوق العاده اقتصادی مخالفت کرد