مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1395 ساعت 09:152016-03-23سياسي

احمدی نیاز: ابهامات قانون جدید مجازات اسلامی رفع شود


دوران پس از برجام، باید اولویت نماینده های مجلس باشد؛ زیرا پنجره ای جدید به روی ایران باز شده که می تواند به سرمایه گذاری خارجی، - ایجاد استقلال، رفع بیکاری و کنترل گرانی و .

کمک کند.

حسین احمدی نیاز در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اولین دستوری که احتمالا در اختیار نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد، تصویب برنامه ششم توسعه خواهد بود؛ لذا ضرورت دارد که نمایندگانی که به پارلمان راه یافته اند، در خصوص تقدیم و تصویب این قانون دقت کافی داشته باشند تا عقلانیت لازم در تصویب تک تک مواد این قانون لحاظ شود؛ زیرا قرار است برنامه ششم توسعه راهکار و استراتژی توسعه کشور در چند سال آینده را مدنظر قرار دهد.

وی افزود: انتقادی که از داوطلبان این دوره دارم، حل معضلات اجتماعی و زیست محیطی بود که آن چنان در وعده ها و برنامه های داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود نداشت و اگر هم وجود داشت بسیار ضعیف بود؛ زیرا اکثر نماینده ها روی یکسری شعار کلی تحت عنوان عدالت، اقتصاد و توسعه کار کرده بودند.

احمدی نیاز افزود: در حال حاضر بحران های اجتماعی عدیده ای جامعه ایران را به شدت تهدید می کند و تک تک دعاوی موجود در محاکم قضایی مانند افزایش طلاق، اعتیاد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نیاز: ابهامات قانون جدید مجازات اسلامی رفع شود

احمدی نیاز: ابهامات قانون جدید مجازات اسلامی رفع شود