مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1395 ساعت 15:162016-03-24ورزشي

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد اعزام تنیس بازان قم به تور 2016 تنیس آسیا


دبیر هیئت تنیس استان قم از رقابت تنیسورهای قم با حریفان شرکت کننده در مسابقات تور 2016 تنیس پسران آسیا خبر داد.

- سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی است که امسال شرایط حضور استعدادهای تنیس قم در مسابقات مهم و معتبری همچون پیکارهای قهرمانی تور تنیس پسران آسیا فراهم می شود و این یک اتفاق مهم و مثبت برای تنیس قم است.

وی ادامه داد: با سرمایه گذاری بسیار وسیعی که هیئت تنیس قم روی نخبه های این رشته از رده های سنی پایه نظیر خردسالان، نونهالان و نوجوانان انجام داده است، خوشبختانه هم اکنون در تمام رده های سنی دارای بازیکنان بسیار خوب و آماده هستیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: بازیکنان بسیار زیادی در این چند سال از بین نخبه ها و استعدادهای تنیس قم به سطح اول تنیس ایران، آسیا و حتی جهان مطرح شده اند زیرا تنیس بازان ما پا را فراتر از میادین داخلی گذاشته و در رقابت های مهم بین المللی و آسیایی نیز به میدان رفته اند.

وی خاطرنشان کرد: تنیس بازان قم هم در مسابقات تور تنیس آسیا سابقه خوبی دارند و هم در رقابت های مهم و معتبر دیگری همچون تنیس قهرمانی غرب آسیا، دیویس کاپ و چند رقابت دیگر حضور یافته اند و رقابت با چهره های شاخص در سطح جهانی را نیز با حضور در جام بین المللی جونیور یا فیوچر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد اعزام تنیس بازان قم به تور 2016 تنیس آسیا

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد اعزام تنیس بازان قم به تور 2016 تنیس آسیا