مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 ساعت 12:362016-03-30ورزشي

ذوب آهن طلسم گسترش را در لیگ برتر می شکند؟


تیم فوتبال ذوب آهن در نخستین بازی خودش در سال 95 به دنبال کسب اولین برد لیگ برتری در مقابل گسترش فولاد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بعد از دو برد عیدانه تیم ملی فوتبال ایران در مقابل هند و عمان و صعود شاگردان کی روش به مرحله نهایی و انتخابی جام جهانی 2018 زنگ آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا به صدا درخواهد آمد تا لیگ پانزدهم کم کم به روزهای حساس خودش نزدیک شود.

به هر حال فقط 7 مسابقه تا پایان مسابقات لیگ زمان باقی است و همانطور که رقابت در صدر جدول به اوج رسیده در انتهای جدول هم تیم ها به دنبال فرار از کابوس سقوط هستند و همین موضوع اهمیت بازی های این چند هفته پایانی را بسیار زیاد کرده است.

اما ذوب آهن 38 امتیازی در شرایطی باید در خانه گسترش 31 امتیازی به میدان برود که در آخرین بازی خودش در سال گذشته یک تساوی ارزشمند در خانه بنیادکار بدست آورد و باید به دنبال بازپس گیری جایگاه سوم جدول از تیم پرسپولیس باشد.

تاریخچه در حدود 200 روز قبل و در جریان بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که ذوب آهن با تک گل مهدی رجب زاده موفق شد گسترش فولاد را در تبریز شکست دهد و به جمع 8 تیم پایانی جام راه پیدا کند اما آن مسابقه یک خاطره بد در ذهن هواداران ذوب آهن به جا گذاشت و مصدومیت مدافع چپ ذوب آهنی ها یعنی مهرداد قنبری باعث شد تا گل محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن طلسم گسترش را در لیگ برتر می شکند؟

ذوب آهن طلسم گسترش را در لیگ برتر می شکند؟